Ohlins підвіска для авто – SWU

Підвіска Ohlins для Автомобілів

Лінійка продуктів Road & Track - це останній крок в автомобільній філософії Ohlins Racing. Більш ніж 30-річна традиція міжнародних гоночних змагань і провідних рішень в області передових технологій підвіски також доступна для серійних автомобілів. Кращі матеріали і відмінну якість в поєднанні з нашою запатентованою технологією DFV забезпечують чудове зчеплення на треку і чудову керованість на дорозі, не жертвуючи комфортом в повсякденній їзді.Детальніше

Каталог продукції Ohlins

Підвіска Ohlins Road & Track дає нашим клієнтам справжній гоночний досвід на власних автомобілях без втрати комфорту при поїздках на роботу. Наша унікальна технологія Dual Flow Valve (DFV) дозволяє швидко змінювати жорсткість амортизатора. Прибувши на гоночну трасу, просто поверніть регулятор на амортіаторе за годинниковою стрілкою, щоб налаштувати його в режим гонки. Ці дії змінять режим роботи амортизаторів автомобіля з міського на гоночний.


ПЕРЕГЛЯНУТИ КАТАЛОГ

Підібрати і купити амортизатори для автомобіля

У нас ви можете придбати амортизатори Ohlins для наступних марок автомобілів: Alfa Romeo, Alpine, Audi, BMW, Chevrolet, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Lexus, Lotus, MINI, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen.

* Зверніть увагу, що наведений нижче список продуктів Öhlins Road & Track може бути не повним. Для отримання докладної інформації, звертайтеся до співробітників компанії Suspension World Ukraine.


ПІДБІР ТОВАРІВ

Що таке амортизатори Öhlins з технологією DFV?

Це технологія Dual Flow Valve – саме вона відрізняє нас від конкурентів.

Тільки Öhlins використовує технологію DFV для своїх дорожніх та спортивних продуктів.

У DFV двопотоковий клапан дає однакові характеристики як при відскоці, так і під час стискання, завдяки демпфіруючій рідині, яка має постійний шлях потоку в обох напрямках. Це означає, що колесо и шина можуть швидко і ефективно повернутися до свого вихідного положення, забезпечуючи зчеплення та тягу. Нова лінійка Öhlins R&T з технологією DFV встановлюється в стандартні місця без будь яких конструктивних змін, що робить її ідеальним оновленням для ентузіастів і професіоналів, які потребують комфорту та маневреності як у місті, так і на треку.

Переваги технології DFV

Оскільки система DFV повертається до вихідного положення швидше та більш плавно при незначних дорожніх дефектах, комфорт під час їзди схожий на стійку OEM, але при цьому відчуття зчеплення колеса з покриттям як на гвинтовій стійці. На хвилястих поверхнях система R&T дозволяє машині долати нерівності і вибоїни з легкістю, зберігаючи стабільність і контроль. Зчеплення з дорожнім покриттям завжди підтримується на оптимальному рівні.

Малюнок 1: (візуалізація роботи стискання)

За низьких швидкостей штоку олія тече переважно крізь отвір у штоку (стрілка знизу пунктирна). За більш високих швидкостей штоку олія тече здебільшого крізь компресійні отвори у поршні (верхня пунктирна стрілка). За дуже високих швидкостей штоку або у разі раптових прискореннь штоку олія також може виходити крізь компресійні отвори в системі DFV, підвищуючи комфорт.

Малюнок 2: (візуалізація роботи відскоку без системи DFV)

За низьких швидкостей штоку олія тече переважно крізь отвір у штоку (стрілка знизу пунктирна). За більш високих швидкостей штоку олія тече здебільшого крізь отвори у поршні (верхня пунктирна стрілка). За дуже високих швидкостей штоку або у разі раптових прискореннь штоку олія токож може виходити крізь отвори для відбою в системі DFV, підтримуючи контакт колеса с дорогой.

Малюнок 3: (візуалізація роботи відскоку з системою DFV)

Без системы DFV масло не может течь через поршень достаточно быстро при резком ударе, поэтому шина не может оставаться в контакте с дорогой.

Автомобіль з технологією DFV

Клапан DFV відкривається, даючи можливість олії текти швидше крізь поршень на фазі відскоку після удару об перепону і дозволяючи колесу залишатися в контакті з дорогою.

Інші властивості

При регулюванні дорожнього просвіту на гвинтових стійках необхідно приділити увагу тому, як саме це робиться. На багатьох гвинтових стійках висота регулюється шляхом піднімання чи опускання нижньої пружинної платформи. Це призводить до стискання або розтягнення пружины, що може обмежити хід підвіски та спровокувати її перевертання. Метод Öhlins полянає в тому, щоб посадити пружинне сідло в його ідеальне положення, в той час як нижній фланець легко обертається на різьбовому корпусі, щоб ви могли регулювати з абсолютною точністю, зберігаючи при цьому ідеальні характеристики, які ми так долго проектували! Після того, як ви все налогодите, регулятор просто блокується для того, щоб зберегти ваші точні налаштування.

Всі ці комплекти добре працюють «з коробки», але є ще декілька налаштувань, які ви можете внести самостійно. Вам подобаються жорсткі налаштування з гарним зацепом гуми? Або м'які та комфортні? Все це поєднано в амортизаторах Öhlins R&T. Занадто велике демпфірування відскоку за низької швидкості може негативно вплинути на зчеплення, тому легкодоступний регулятор в основі штока амортизатора Öhlins дає можливість ретельно налаштувати койловер, таким чином ви можете самостійно регулювати всі параметри роботи підвіски. Звучит складно? Усього декілька кроків у бік від заводських налаштувань примусять автомобіль точно реагувати на ваші вимоги та стиль водіння.

Стійки Road&Track McPherson також обладнені верхнім и нижнім кріпленнями з регулюванням розвал сходження, що дає можливість точно налаштувати ваш автомобіль для різних дисциплін спортивної їзди – Time attack, Drift, Drag racing и т.п.

Теплове розширення

Стійки нагріваються. Хоч ми не можемо зупинити нагрівання, але ми можемо з цим впоратися, і це ще одна перевага, яка відрізняє амортизатори для автомобіля Öhlins від конкурентів. З підвищенням нагрівання в’язкість демпфіруючої рідини може змінитися, що впливає на характеристики роботи амортизаторів і на керованість автомобіля. Технологія Öhlins DFV дозволяє впоратися з нагріванням шляхом використання спеціальних матеріалів, з яких виготовляється клапан, що розширюється разом з нагріванням демпфіруючої рідини та закриває проміжок, через який проходить демпфіруюча рідина, підтримуючи постійну швидкість демпфірування. Стабільна робота амортизаторів дає відчуття гармонійної роботи автомобіля коло за колом, поворот за поворотом, что дозволяє вам зосередитися на керуванні і виході з поворота, в той час як технологія Öhlins піклується про демпфірування.

We offer 24 months/24,000 mile warranty on most repairs